בר מתוקים לאירועים

בר מתוקים לאירועים
לאירוע מתוק – בר מתוקים לאירועים
רוצים אירוע בלתי נשכח?אין אירוע מתוק יותר מאירוע המשלב בתוכו בר מתוקים
בר מתוקים זה אחד הדברים הכי משדרגים שכדאי להוסיף לאירוע שלכם. בר מתוקים מגוון עושה את ההבדל בין אירוע רגיל ושיגרתי, לאירוע ומיוחד.

מאיזה מרכיבים בר מתוקים מורכב?

בר מתוקים הוא שולחן מלא בממתקים , שוקולדים, מפל שוקולד, עוגות, זרי סוכריות ,סוכריות צבעוניות בשלל צורות בעיצוב ייחודי ואסתטי. 

הבר עצמו נועד גם למאכל כמובן ,אך לא רק, הבר משמש גם לקישוט ועיצוב האירוע שלך, ונותן צבעים רכים ומתוקים לאירוע. הבר הוא לפי בחירת הלקוח ומותאם לאירוע, בר המתוקים יכול להיות הכיבוד העיקרי באירוע או כתוספת מצויינת.
הדרך הטובה ביותר לשדרג את האירוע שלכם היא באמצעות בר מתוקים לאירועים.
לכל אירוע , ניתן ואף ממומלץ להוסיף בר מתוקים ייחודי שיתאים במיוחד לאופי האירוע , למוזמנים ולטעם בעלי השמחה. 

בר מתוקים מותאם לכל אירועי השמחות כגון: בר מתוקים לבר מצווה, בר מתוקים לבת מצווה , בר מתוק לחתונה, בר מתוקים לברית או בריתה ובכלל לכל אירוע או כנס

. באירוע ניתן לשלב גם מפלי שוקולד לפונדו, זרים מתוקים בשלל צבעים וסוגים, סוכריות צבעוניות, עדשים, סוכריות גומי מכל הסוגים, סוכריות חמוצות, שוקולדים, סוכריות על מקל ועוד.
את בר המתוקים נעצב במיוחד לאירוע שלכם, ואזות מעוצבות ומלאות בסוכריות לברית או בריתה , שילוב כלים מעוצבים בבר מצווה ובת מצווה ושילוב של אלמנטים מיוחדים בבר מתוק לחתונה , הכל לפי בקשתכם ותוך התאמה לאופי האירוע. 

כל העיצוב נעשה תוך שימוש בממתקים האהובים על ילד הבר מצווה ,ילדת הבר מצווה , החתן והכלה , וכל מארגני האירוע כדי שלא רק האורחים ייהנו אלא גם אתם! 

בר המתוקים שלנו ישדרג לכם כל אירוע וישרה אווירה נעימה וניחוח מתוק באוויר, והכי חשוב , בר המתוקים לאירועים יהפוך כל אירוע שיגרתי ,למיוחד.
אז אם אתם רוצים שהאורחים לא יפסיקו ללקק את האצבעות ושהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח , הוסיפו בר מתוקים גם לאירוע שלכם!

עמידה בזמנים

צוות מקצועי

מחירים הוגנים

צריכים עזרה?

המחיר שלנו

החל מ- ₪

    שריינו את האירוע שלכם