עוגות לימי הולדת

כל בר דעת היום יודע שאין אין חגיגה בלי עוגה, עם שוקולד ללא שוקולד, עם קצפת או בלי גבינה, עוגות לימי הולדת ועוגות בכללי רובנו אוהבים, ישנם כאלה האוהבים עוגה בתוספת פירות טריים וחתוכים או גם כאלה שמסתפקים במועט ואוהבים את עוגת השוקולד הקלאסית עם ממרח השוקולד שמוריד את אפקט יובש העוגה בתוספת הסוכריות הצבעוניות הנוסטלגיות שאנחנו מכירים ונתקלים בכל מדף בסופר או במכולת השכונתית. אך בואו לא נשלה עצמנו, עוגת השוקולד או התפוזים לימי הולדת אכן ממכרת והיא זמינה להכנה תוך פחות מ30 דקות ולכן היא המועדפת על כולם להכנה מהירה של דחף לעוגה מתוקה או הכנה מהירה לאורחים ללא צורך בהכנה ארוכה.

כשזה מגיע ליום ההולדת של היקרים לכם מכל, לחברים הטובים, למשפחה המורחבת כאן כולנו נרצה לתת שואו ולהפגיז בעוגה מנצחת מבחינת ויזואלית וגם מבחינת הטעם. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומציגים לכם מגוון רחב של עוגות לימי הולדת.

עוגות מעוצבות לימי הולדת לחגיגה בלתי נשכחת

עוגה לימי הולדת יכולה להיות עוגה קטנה, עוגה גדולה או רב קומתית ואפילו אישית. היום כשעולם הקונדיטוריה נפרץ לגמרי ופתוח לפנינו במגוון רחב של אפשרויות נעצב עבורכם את העוגה המושלמת ביותר עליה אתם מפנטזים, קונדיטורית ראשית שתלווה אתכם לאורך על המסע ותעבור על כל פרט קטן שיהפוך את העוגה שלכם לדבר הגדול הבא.

עוגות ימי הולדת למבוגרים - כי פה הטעם והריח מדברים

עיצוב העוגה והנראות שלנו מאוד חשובים בקרב הקהל הצעיר שאוהב לצלם אבל כשזה מגיע למבוגרים כאן הטעם מדבר, מלבד נראות העוגות חשוב מאוד שהטעם יהיה איכותי, ממכר וברמה הגבוהה ביותר, חברתנו מציעה לכם מגוון רחב של עוגות ימי הולדת למבוגרים בשלל טעמים וקומבינציות בעיצוב וליווי אישי לאורך כל הדרך

עוגות לחתונה - לחיים מאושרים וטובים יחד

לאירוע שמחה שייזכר כל החיים צריך עוגה שתיצרב לעולמי עולמים. אנחנו בגומי בר רוצים להגשים לכם את החלומות ולכן בנינו עבורכם עוגות מטורפות במגוון רחב של אפשרויות לחתונה היקרה שלכם. עוגה לחתונה 3 קומות במגוון רחב של עיצובים ואפשרויות, עוגות גבינה משגעות בתוספת פירות חתוכים וטריים בתצוגה שלא נראתה כמוה מעולם – נסו אותנו.

קאפקייקס - הדרך החמימה להביע חיבה

עם גם אתם מחפשים דרך נחמדה וחמימה לרגש את היקרים לכם מכל יש לנו דרך מפתיעה לרגש אותם איתכם יחד, אין כמו לקבל מארז אישי של קינוחי קאפקייקס ולפתוח או לסיים את היום עו כוס קפה או תה לצד זה.חברתנו מציעה לכם מגוון רחב של מארזי קאפקייקס לימי נישואים, מארזים לימי הולדת, מארזים ללידה קלה – מגוון רחב של אפשרויות בטעמי שוקולד,וניל,קרמל,פירות יער ועוד, קאפקייקס שברי עוגיות בתוספות מפנקות של חלווה,פיסטוק,שוקולד בלגי איכותי שרק יעשה טוב על הנשמה.

איך הפכה עוגת ימי ההולדת לחגיגה המרכזית של האירוע?

כמו בכל אירוע שמחה שנוזמן אליו יש את הכבוד הראוי לעוגה שמגיעה אלינו, הצהלולים מתחילים, שירי שמחה באוויר והנה מגיעה לה עוגת יום ההולדת מלווה בקולות שאגה אל סף השולחן. אין ספק שלאחר ארוחה טובה כולם מחכים לקינוח המתוק ופרוסת עוגה איכותית אכן תעשה את העבודה, בשנים האחרונות צץ לו אפקט הקונדיטוריה שנכנס חזק לעולמנו הקולינרי ויותר ויותר ישראלים מעדיפים לקנות ולשלוח עוגות יוקרתיות כי עוגה איכותית עם מראה ויזואלי של מיליון דולר ליום ההולדת כולם רוצים ולכן העוגות המעוצבות שלנו לימי ההולדת יתנו מראה יוקרתי לאירוע שלכם.

המחיר שלנו

החל מ- 150 ₪

    שריינו את האירוע שלכם

    צריכים עזרה?

    Share on whatsapp
    חייגו
    Share on email
    צרו קשר
    Share on whatsapp
    ווצאפ

    Tamary Bakery Home

    -since 2020-

    עוגות לימי הולדת

    עוגות יום הולדת מעוצבות

    עוגות לימי הולדת

    עוגות מיוחדות

    עוגה לחתונה

    עוגות לחתונה

    עוגה ליום הולדת

    עוגות לברית ובריתה

    עוגות בת מצווה

    עוגות לימי הולדת

    עוגות בר מצווה

    עוגיות מתוקות

    מארזי עוגיות מתוקות

    עוגה ליום הולדת

    עוגות יום הולדת למבוגרים

    עוגות לימי הולדת

    עוגות יום הולדת 

    עוגה גבינה

    עוגות גבינה

    מארז אלפחורס

    מארזי אלפחורס

    עוגות לימי הולדת

    עוגות יום הולדת לילדים

    עוגות ימי ההולדת המומלצים ביותר